TENTANG PERASAANKU

                           Hari ini perasaan aku tak berapa nak elok .sampai hati fiq buat aku macam nie ada ke dia cakap yang dia nak hubungi aku tahun depan .patut ke ? aku rasa ini dah keterlaluan bagi aku .aku tak tahu la macam mana dia nak bimbing aku jika  aku dah kawin dengan dia nanti.bukan aku nak jatuh kan dia tapi ini hakikat yang patut aku je;askan sepanjang aku berkasih sayang dengan dia.


                           dia bukan tak kacak bergaya .kacak ada rupa tapi masalah nya sengkek aku suruh dia masukkan kredit telefon untuk diri dia sendiri dia tak nak masukkan lepas tu ada ke dia cakap saya hubungi awk tahun depan la dan lagi satun dia cakap dia tak ada duit mungkin aku tak memahami tetapi aku tak nak la hal macam ni belaku jika aku dan dia ada jodoh nanti


                           sebagai lelaki dia patut tahu bahawa kewangan itu penting untuk menyara keluarga .apa-apa hal pun aku dah bagi tempoh dia sampai esok untu masukkan kredit dia mungkin aku kejam tapi tak apa itu untuk kebaikkan dia walaupun dia tak kongsi kredit dengan aku .aku bukan kisah sangat pasal harta benda nie aku bukan la seorang materialisti tetapi sekurang-kurangnya ada jugak kewangan dan juga pekerjaan takkan la nak harapkan bini je yang kerja suami nak buat ape.

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket