BERTUDUNG:menggalakkan orang bertudung ataupun fesyen

                    Assalamualaikum dan salam satu malaysia.hari nie aku pun tak tau kenapa aku nak cerita pasal tudung .aku bukan nak kutuk sesiapa tetapi aku nak kongsikan sesuatu je jika korang terasa aku mintak maaf la. korang ingat tak dulu aku pernah keluarkan pasal tudung ingatkan tapi kali nie aku nak keluarkan lagi pasal tudung jugak tepi meneluruh.
              
                      Berbalik pada cerita asal pasal tudung .pada masa kini korang boleh tengokkan macam mana tudung digayakan tetapi persoalannya disini adakah tudung itu boleh menarik minat orang yang tidak bertudung akan bertudung.mungkin boleh tapi adakah orang yang tidak bertudung itu akan mengenakkan tudung dengan ikhlas ataupun semata-mata ingin mencuba tudung itu sebagai fesyen masa kini.jawapannya ada pada diri masing-masing.


                     Bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan .itu yang aku boleh gambarkan buat masa sekarang .nak tahu kenapa korang boleh tengok sendirikan pelbagai ataupun berbagai-bagai ikon fesyen tudung yang tumbuh di negara kita .pengaruh yang paling kuat sekali mesti lah hana tajima sebabnya tak kira lah orang yang pakai tudung ke tak pakai tudung ke mesti kenal dengan hana tajima kalau dulu kita suka sangat nak ikut fesyen tudung yuna la itu la ini la taapi sekarang otak manusia makin berjalan mereka boleh fikir dan mereka boleh reka apa yang bersesuaian ataupun yang lebih tepat lagi  apa yang mereka ingin kan .


                     Bagi aku bertudung kena lah ikut keiklasan hati jika korang tak ada keikhlasan hati tak guna juga tapikan hukum juga kita harus ataupun wajib ambil kira jangan padang hukum allah tu remeh je hukum tetap hukum kita kan manusia siapa kita nak tentukan hukum yang maha esakan .aku pun tak kata diri aku nie betul sangat tetapi kalau nak berkongsi tak ada salahnya kan ?.ok lah setakat nie jela yang aku boleh kongsi kan kuasa menulis memang tak boleh berhenti .nanti aku kongsi lagi ye

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket