memilih pasangan hidup

                          Assalamualaikum  dan salam sejahtera hari ini aku nak kongsikan sesuatu dekat korang  berkaitan tentang cinta walaupun hari aku hari ini tak cerah macam selalu mendung je macam cuaca dekat pantai pantai timur nie tapi tak apa.mesti korang meluatkan apa yang aku buat mesti aku kongsikan dekat laman sosial aku iaitu facebook.aku kongsi tu sebab nak bagi tahu je bukan nak menunjuk belog aku tapi tak apa la terpulang pada korang


             tips memilih pasangan hidup
  1. mestilah beriman 
  2. mempunyai minat yang sama 
  3. berkongsi rasa 
  4. tidak mempertikaikan apa yang dia ada
  5. sanggup membuat apa sahaja
  6. bila seseorang mintak putus dia bermati-matian mengatakkan tidak
  7. ikhlas dan jujur
  8. sentiasa memberi perkataan yang romantis 
  9. yang paling pernting jangan kedekut ya 

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket