si gadis blueberry

             Assalamualaikum dan salam satu malaysia.wah tajuk aku macam geletis je tapi tak apa aku saja letak tajuk macam tu.siapa yang rapat dengan aku mesti dia tau aku peminat setia blueberry .walaupun benda yang berkaitan dengan blueberry sangat la mahal harganya tetapi aku tetap memilih blueberry sebagai perasa pilihan aku.aku pun tak tahu kenapa aku sangat suka perasa blueberry.


               Bagi aku la kan perasa blueberry nie adalah perasa yang sangat unik.tapi aku tak paham kenapa sesetengah orang amat membenci perasa blueberry ni tapi tak apa tak jadi hal la untuk aku kerana setiap orang mempunyai citarasa masing-masing.kalau lah orang bagi aku strawberry aku akan makan buahnya tetapi kalau produk yang telah dihasilkan oleh strawberry aku takkan makan sebab tak sedap..hahahahaha boleh ke macam tu begitu jugak dengan nenas padahal aku anak johor bapak yang membela aku orang jawa boleh pulak tak makan nenas.memang kelakar.tapi apa pun perisa blueberry memang sedap nak -nak kek blueberry yang ada banyak buah beri biru didalam nya .

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket