tukar sana sini

             Assalamualaikum dan salam sejahtera .mesti korang tertanya-tanya kenapa aku nie sukar sangat tukar lagu la tukar templet la dan macam -macam lagi.jawapannya satu je aku nie cepat bosan nak tau apa yang aku cepat bosan .

  1. bercinta -nak tau sebab apa .sebabnya dia tu miskin.aku dah bosan dengan dia dh dua tahun kot aku dengan dia tapi kalau aku fikirkan balik macam mana aku nak kawen ek nanti.
  2. lagu-yang ini satu hal sebab tu kalau dalam belog aku .aku akan tukar lagu sebab lagu tu main perangai sebagai mood aku jugak la .
  3. bahan bacaan yang aku baca -contohnya novel ataupun cerpen aku takkan ulang baca novel atau cerpen tu sampai dua kali baca kecuali aku terlampau bosan 
  4. telefon yang aku pakai-macam orang kaya lak aku nie tapi itu lah realitinya kalau aku dah puas pakai telefon yang aku pakai sekarang aku akan cuba cari dalam internet tentang perkembangan teknologi yang terbaru tentang telefon.




0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket