TIPS MENULIS BELOG

              Assalamualaikum dan salam sejahtera.dah lama ka aku tak tulis belog aku bukan aku tak nak tulis belog aku tapi aku tak ada idea la nak menulis kalau aku tak tulis tu paham-paham aje la.sekarang ni aku dengan GOOGLE adalah sahabat baik ye kerana aku sedang mecari bahan untuk dibaca oleh orang ramai kalau aku ambik bahan tu pun aku akan bagi tahu mana aku ambik.
                 
                  sekarang ni aku nak ajar korang macam mana nak tulis belog biarpun belog aku tak ada orang nak lawat tapi aku tahu ada yang akan baca belog aku nie (perasaan sendiri)


                            CARA-CARA NAK TULIS BELOG :


  1. okey pertama sekali pastikan korang fikir apa yang korang nak tulis 
  2. lepas itu pastikan korang tulis tu jangan menulis bahasa SMS yang terlalu banyak .nak tahu kenapa kalau korang letak banyak bahasa SMS ini akan menyusahkan pembaca untuk membaca belog korang.
  3. jangan campurkan bahasa.contohnya kalau korang tulis bahasa melayu pastikan korang tulis bahasa melayu jangan SESEKALI  campurkan bahasa korang 

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket