cara -cara menghilangkan STRESS

               assalamualaikum dan salam satu malaysia.hari ni aku nak bagi satu info dekat korang .ini ada lah cara aku menghilangkan stress aku tapi tak tahu la berguna ke tak untuk korang 


                                 CARA -CARANYA IALAH:

  1. kalau aku stress aku akan cari hiburan yang berasaskan lawak  :korang tahu tak apabila korang tengok sesuatu yang jenaka stress korang akan hilang bagi aku la ubat stress yang paling utama ialah ketawa selain menangis 
  2. dengar lagu:aku lebih suka kalau aku stress ke sedih ke aku akan layan lagu sedih-sedih.aku tahu lain orang lain cita rasa 
  3. menangis:jika aku tak tahan sangat nak pendam masalah aku ,aku akan menangis sepuas-puasnya 
  4. bercuti:bercuti pun boleh jugak untuk hilang kan tekanan .bagi aku yang tak mampu nie aku akan buat tiga perkara diatas.
  5. selain itu aku akan kongsi cerita aku pada mak aku tak pun aku akan cerita pada kawan yang aku percaya sahaja.

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket