DISEMBER

                          Assalamualaikum dan salam sejahtera .hari ini adalah permulaan bulan baru bagi tahun ini dan juga merupakan bulan yang terakhir .sebut je pasal disember pasti aku gembira kerana bulan ini merupakkan ulangtahun kitaorang yang kedua .ala baru dua tahun nini tu pon nak kecoh ke .hikhik .ala suka haty aku la aku nak kecoh ke tak dan tak lupa jugak hari jadi kawan-kawan aku yang lahir pada bulan ini  tu yang membuatkkan aku gembira dan ada cerita sedihnya sebabnya musin tengkujuh dah nak habis tak boleh la aku nak tido lama-lama kan.
               Macam biasa la bila bulan baru ataupun tahu baru akan muncul hidup aku tetap macam nie je .umur pun dah meningkat orang yang paling aku sayang pun dah lama pergi yang tinggal hanya la orang yang aku sayang iaitu fiq la siapa lagi tapi dia tetap ada dibawah carta keluarga aku .aku rasa dia kot orang yang terakhir dalam hidup aku .

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket