K.A.W.I.N

         entry aku kali ni ialah pasal K.A.W.I.N...huh nak tahu kenapa aku cerita pasal kawin sebab esok sepupu aku nak kawin tapi sayang umur dia baru 16 tahun...bagi aku 16 tahun tu belum cukup sesuai untuk kawin kerana umur masih muda dan pelajaran perlu diutamakan..huh tak tau la mcam mana tok sedara aku berfikir.kita lupakan pasal kisah ni tu tak penting bagi aku. ada yang lain yang nak aku ceritakan.




      aku pun cuma manusia biasa yang punya perasaan sama seperti orang lain kenapa aku berkata begitu aku pun nak kawin juga macam sepupu aku tu..aku pun sebenarnya dah tak sabar nak kawin pakwe aku pun dah berkali-kali a j a k aku kawen tapi entah la macam mana.jawapan aku senang  sahaja aku tak habis belajar lagi dan aku tak sedia lagi...lagi satu banyak halangan dari parents aku terutamnya bapak aku yang "c e r e w e t" tentang pemilihan calon menantu


          huh so complicated untuk menjadi menantu NORDIN B MAMAT hurmmm tak tau la nak cakap apa kalau dia cakap tak boleh memangla kita tak boleh nak bantah apa yang dia cakap.....tapi apa-apa pun aku sayangkan fiq aku nak fiq jadi suami aku kesian kat fiq dia sangat mengharap agak aku jadi pasangan hidupnya 
aku tak tahu la apa yang terjadi selepas ini aku cuma boleh berserah kepada allah...AMIN

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket