patahnya sayap

huh apa ek aku nak tulis ary ni....rasa-rasa ada tak yang perlu ditulis mybe ada kot...entah la....aku rasa kengkadang aku macam tak ada kekuatan untuk mengupdated blog(b u k a n k e r a j i n a n)aku nie gatal x boleh tengok orang lain ada  social networking  aku pon nak ada jugak nak tulis malas tapi aku tetap tulis mane tau ini jer yang dapat aku ceritakan atau aku luah kan isi aty   aku....                                                                                         
sebenarnya aku nak cerita camni..aku tak au la cerita nie sedih ataupon boleh buat korang ketawa tapi apa yang aku nak citer kat cini adalah kisah benar....ada dua orang sahabat yang berkawan baik tak kira senang atau susah mereka hidup bersama dan dua orang sahabat nie tak macam kawan yang lain diorang nie tak pernah menghiraukan keadaan sekeliling...pada suatu hari nie salah seorang kawan dia nie bersedih nak tau kenapa dia bersedih sebab kawan dia nie dah nak tinggal kan dia sebab kawan dia nie telah menamatkan pengajian yang si kawan dia nie cool dia bila berdepan dengan sahabat dia sorang lagi tetapi si kawan dia nie tak tau apa yang ada dalam hati kawan dia  sorang lagi...
          nak tau sebab apa si kawan dia nie telah kehilangan kawan yang amat dia sayangi.bukan si kawan dia nie tak ada kawan tapi kawan yang lain tak ada la macam kawan rapat dia nie yang sanggup bersusah payah dalam segala hal contohnya meminjamkan laptop untuk membuat assgment dan tak ada orang yang nak bagi dah nasihat kat kawan dia nie walaupon dalam bentok yang kasar .....yang kawan lain bukan nak bagi nasihat yang membantu malah dah macam nak jatuhkan orang tuh...nati jika ketiadaan sahabat baik nya pasti si kawan nie dah tak happy dan dah tak ad semangat untuk meneruskan perjuangannya kan.....yang paling penting sekali dah tak ada orang yang nak marah dan nak bantu si kawan dia bie dalam kesusahan kesian....
bukan si kawan nie tak boleh independent tapi tak syok la dah x ada kawan lain dan mungkin si kawan yuh akan keseorangan macam diri dia yang dulu
      walau pon sikawan tuh ada boyfriend tapi bagi si kawan tuh sahabat adalah penting segalanya bagi sikawan tuh...boyfriend apa ada dengan boyfriend lelaki kita boleh cari tapi kawan kita susah nak dapat yang betol sempurna memang la sikawanada kawan sekolah  tapi sikawan apat rasakan kita orang tidak ada perhubungan yang jujur untuk menjalani persahabatan   sikawan nie dapat rasakan bahawa kawan2 lama dia mengata dan mengumpat sikawan nie dibelakang dia apa la sangat si kawan nie boleh buat melainkan mendiam kan diri.... 

    


                                                                       

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket