TERASA KER???

  wahai sahabat yang aku kasihi aku terima kasih kepada kau kerana menulis tentang aku... aku rasa aku tak ada pon nak perli ker apa ker pasal ko.... apa ko kutip aku???aku rasa tidak n by the way aku rasa kau tak perlu lah DELETE sesiapa pon aku tak la berlagak seperti yang kau sangka kan...ya memang aku orang tak boleh di percayai aku tak suruh pon orang percayai aku.aku rasa kata2 tu tak la ditujukan untuk kau tapi kau yang terasa lebih kata2 tu aku rasa aku tujukan buat insan lain rasanya....lantak ko la nk kate pe pon ad aku kesah....
  aku pelik la manusia nie nak kawan pon men kutip2 ker.woi LANY KO PERNAH KER KUTIP AKU...WOI WANIE KO PERNAH KER KUTIP AKU...aku dah naik bosan la dengan perkataan kutip nie. dulu dura n acan n sesiapa cakap dia kutip aku sekarang ko jgak ker.ye mmg aku suka org kutip aku mak bapak aku pon buang aku.mest ko akan ketawakan sebab sume org buang aku.sooo aku dah lame la idop sendiri ak payah dah orang nak kutip2 nie. gelak la puas2 yer.:) terima kasih kerana melihat karya yang terhebat saya nie :p

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket