THANZ A LOT YA

     hari nie aku nak cerita dekat korang sesuatu..sebenarnya tak ada pun yang gempak nak aku cerita tapi aku hari ni gatal tangan nak share cerita kat sume orang tak kira la dia baca atau pun apa aku tak kisah lagi orang yang aku nak tembak ni baca lagi aku suka...hahahahaha
     cerita ni berlaku dalam facebook aku ada la sorang  nie yang perasan diri tu macam ala-ala bagus gitu.aku pun tak cakap pun diri aku bagus tapi sekurang-kurangnya aku sedar apa itu kepayahan untuk memdapat cita-cita.tapi yang sorang nie belajar dah bodoh dah tu ala-ala macam.......(pikir la sendiri) lepas tu ada hati nak REMOVE aku dari friends die 
     tapikan seingat aku kan aku tak pernah pulak add dia sebagai kawan dia yang add aku dulu.aku cerita ni bukan la bermaksud aku nak sangat kawan dengan dia.tapi aku punyai harga diri.aku tak la macam dia yang terhegeh-hegeh nak add aku dan lastly dia yang buang aku sendiri.nasib baik dia tak suruh aku remove dia dulu kalau tak habis sekumpulan babi nati menyerang aku.hahahahaha.macam cerita lawak pun ada.arrr lantak la dia nak buat apa pun dia punyer suka.aku tak kisah pun kalau orang tak tak nak kawan dan dengan aku macam kawan aku yang sorang tu...


kambing ini tersenyum melihat kau.

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket