YES ! SAYA DAH BERJAYA

    wah nini soo suprise kerana anda telah bejaya melakukan satu perkara  iaitu anda dapat bagi tahu mak anda yang anda dapat bagi tahu kat mak aku bahawa yang aku tak lama lagi akan berkahwin dan aku dah cakap kat mak aku bahawa FIQ dah dah kat sisi aku..
      lepas ni fiq tak payah la nak risau lagi pasal tu semua yang dia perlu adalah kumpul duit dan masuk meminang aje...heheehhehe...hai lili mazlini asal la kau gatal sangat hari ini.mentang-mentang la sepupu kau kawin...aku ni manusia biasa siapa tak nak kawin aku pun tak nak berpisah dengan fiq dan aku sangat mengharapkan bahawa dia jadi suami aku kerana dia banyank tolang aku dari segi kewangan dan sebaginya dan yang palin penting dia dapat terima aku dengan keadaan aku macam ni....macm ni macam mane???? GEMOK LA  apa lagi.
      dah banyak kali dah aku katakan padanya bahawa aku nie tak cantik tapi dia cakap tak apa abah boleh terima kekurgan umi dan lagi satu dia cakap abah pun ada kekurangan dan dia cakap lagi umi seorang jer yang dapat terima abah dalam keadaan macam ni orang lain tak ada pun nak terima abah....
    aku pun bukan la seromantik macam fiq kalau nak dikarakan fiq lagi romantik daripada aku....hahahahahha...memang kelakar. apa-apa pun aku tetap bahagia dan biar la apa orang lain nak kata aku tetap bahagia dengan kau mohd firdaus aku sanggup sehidup semati dengan kau...harap-harap bapak aku merestui aku. biar la kau tak hensem tetapi kau tetap menyangi aku seadanya  

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket