kosong

      
 Entah la kenapa di petang yang syahdu ni aku tetiba aku jadi sedih kosong dan pelbagai perasaan yang sedih ada kat aku KOSONG tu yang boleh aku huraikankan dan ungkapkan.aku tak tau kenapa aku kosong sangat hari ini.tapi sejak masuk sini pun aku dah kosong jugak.dah banyak belaku kehilangan dalam diri aku ni.kehilangan sahabat kehilangan pakcik yang aku sayangi kehilangan kesenangan dan sebagainya.

   tapi ini menjadikan aku lebih matang untuk menjalani hidup sehari-hari.bagi aku kehilangan bende lain tak apa tapi aku tak boleh kehilangan dua benda ni nak tau apa seorang sahabat dan seorang pakcik yang amat aku sayangi.

    entah la kenapa aku hari ni terfikir sangat tentang kesedihan aku dan aku teringat dekat semua benda tu.aku pun menjadi tak pasti.aku rasa hari ni aku tak tenang pun.hari nni aku rasa sangat suram aku rasa aku tak ada dah tempat untuk bercerita,tempat untuk bergelak ketawa tempat untuk meluahkan segala kesedihan aku dan sebagainya.so sekarang aku akan cuba untuk menjadi lebh dewasa...FULLSTOP


    

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket