ALKISAH

   Ni aku ad satu cerita.sebenarnya cerita ni dah lama aku nak cakap tapi aku tak tercakap dan hari ni aku punya idea untuk menulis tentangnya....akhirnya apa yang aku hajatkan dapat juga dimiliki tetapi 2nd punya laptop jer tapi aku bersyukur apa yang aku miliki.ini adalah berkat ehsan daripada kakakku lili khalidah nordin...aku berterima kasih kepada nya  kerana dia telah memberikan aku kesenangan kepada ku untuk menjalani hidup dialam kolej...sapa kata dialam kolej ada gajet boleh hidop cuba tanya pelajar2 yang belajar dekat kolej dan universiti memamg la CC ada tapi smpai bila kita nak membazir duit untuk pergi ke CC kalau duduk sejam boleh tahan lagi cuba duduk berejam2 makai pokai duet kita...
      selain aku dapat benda yang tertera diatas aku dapat juga memiliki lagi satu benda iaitu broadband ia memudahkan aku untuk membuat tugasan aku dan sebagai nya.....rupanya x macam ni tapi lebih kurang la


0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket