bacalah

        Ayat kat atas dah mengambarkan bertapa aku sayang sangat dekat si dia  tapi aku tak tahu la sejak kebelakangan ni aku macam dah tak serasi dengan si dia.adakah aku kena buatan orang.aku rasa tidak kot ataupun mungkin ada sebab lain .sejak kebelakangan ni hubungan aku dan si dia tak berapa nak beromantis sangat aku kejap marah dia je dah la kalau aku marah tu lama sampaikan satu tahap aku rasa tak ada dia pun tak apa .
   
                Apa-apa pun aku hanya beserah kepada tuhan mungkin jodoh aku dengan si dia tak panjang .aku percaya qada' dan qadar .si dia selalu cakap dengan aku macam tu tapi aku ni seorang yang tak pernah percaya dengan kata -kata dia.sifat kami amat berbeza berbanding aku dengan si dia.


             Nak tahu kenapa aku berkata bergitu sebabnya.contoh la bila dia lambat balas mesej aku aku akan marah .aku akan maki dia tak cukup dengan itu aku akan tutup telefon aku yang dia hanyalah bersabar dengan aku.sabar dia tu sampaikan satu tahap aku naik menyapah dengan keluarga dia pun dia sabar.aku pun sabar tapi sabar aku ada juga tahapnya.

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket