adk aku dan ebooknya


      assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapankan kepada anda semua.okey hari ini aku nak cerita pasal adik aku yang sorang ni. Nak tahu kenapa dia dapat la notebook ataupun kat terengganu nie orang paggil ebook.

         ebook nie sebenarnya untuk kegunaan pelajar sekolah sahaja .keistimewaanya ialah sebenarnya tak ada pun keistimewaanya ye la kata untuk belajar mesti la semua benda kena sekatkan .

      untuknya pelajar sekarangkan semua dah canggih tak macam aku dulu kalau nak dapat nombor satu baru boleh dapat itu pun belum tentu dapat berbalik pada cerita adik aku yang sorang ni dia dapat ebook ni .dia ingat dalam ebook nie macam laptop aku.aku puas dah terangkan pada dia yang ebook nie x boleh masuk lagu,game ,internet dan sebagainya nak masuk boleh kene tunggu abis UPSR baru boleh masuk sume tu.

             tapi adik aku nie tak paham bahasa dia paksa jugak aku suruh maduk macam macam .aku ape lagi angin la lepas tak dapat nak main game dalam ebook dia laptop aku pulak jadi sasaran aku nak online pun tak senang maklum la adik kedekut kakak dia timbal la balik.macam budak-budak kan  tapi tak apa laptop ini aku yang punye ..heheheheh



0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket