lelaki tersepak

               Assalamualaikum W.B.T dan salam satu malaysia . Hari ini aku nak tulis pasal lelaki tersepak dalam erti kata lain lelaki yang salah nombor ataupun yang kite jumpa dekat laman sosial. cerita aku kali ini bukan lah nak persendakan orang lain tapi sebelum tu aku nak mintak maaf dulu lah jika ada yang terasa. :D
                      
                 Aku nak tanya korang pernah tak korang dapat lelaki macam ini?  mesti pernah punya .Aku nak tanya kornag lagi ,pernah tak korang tangkap cintan dengan lelaki tersepak? mesti pernah punya. korang nak tahu kenapa aku tulis macam ni ? ini jawapan dia .




               Daripada pengalaman aku lah nak kata pengalaman tak jugak la lebih senang lagi ungkapan dia dari permerhatian aku dan firasat aku la .jika kita berkenalan dengan orang tu make sure kita kena la berhati -hati .


          korang rasa kita boleh percaya ke dengan mamat tersepak macam ni.aku percaya kata-kata amat manis bila mamat tersepak ni sudah untuk mengoda wanita. aku percaya jika wanita itu bodoh    mesti dia akan percaya dengan kata-kata mamat tersepak ni. 


SOOOO AKU NAK KORANG FIKIRKAN SENDIRI NAK PILIH CALON SUAMI TU .JANGAN LAH MENYESAL KEMUDIAN HARI YERP

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket