kisah si penulis

        Assalamuailaikum W.B.T dan salam sejahtera jam dilaptop aku sudah menunjukkan 12.57 pagi dan sekarang aku ditemani oleh suara dengkuran budak yang berusia 10 tahun tapi dengkuran dia mengalahkan orang tua  selain itu ditemani gurauh yang menandakan musim hujan telah pun tiba .musim nie la yang paling aku suka kalau zaman aku belajar dulu...hehehehehhe....aku bukan nak cerita pasal dengukuran atau musim hujan tetapi aku nak cerita pasal aku la .....huh mukadimah pon dah panjang macam mana nak sambung isi-isi penting nie.


       Mungkin habit aku bukan untuk menulis tapi aku cuba dan aku buat apa yang aku mampu selagi terdaya.aku tahu aku perasan sendiri sebab yang paling utama ialah aku nie jenis suka tulis panjang -panjang manusia mana lah yang suka baca tulisan manusia yang lain jika catatan itu ditulis dengan begitu panjang.


         Sebab kedua pulak tak ada pun orang nak bagi komen ke apa ke.kalau dia orang bagi komen nak jugak aku tahu apa yang boleh aku perbaiki sepanjang aku menulis belog aku nie.


             "ish nini ko nie luahkan perasaan ke". jawapan nya "ya" aku luahkan perasaan aku.dah nama nya belog yang tak ada orang baca mestilah aku boleh buat apa yang aku suka .betol tak?.

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket