lagu ziana zain

                    Okey hari ini kita layan lagu ziana zain .disebabkan tadi korang dah layan cerita maria mariana so sekarang kita layan la pulak lagu ziana zain la pulak.nak tau kenapa tak payah tau la .layan je ...
_________________________________________________________

               Berpisah Jua 




                                       Tiada manisan dalam madunya
Tiada hangat di dalam dakapnya
Biarku memujuk biarku merayu
Telah ku tabur kasih dan cinta
Telah ku sembahkan semua kelam
Masih hambar...

Apalah lagi yang engkau mahukan
Apalah lagi dayaku korbankanAda kehambaran cubaku elakkan
Tiada senyum aku girangkan
Segalanya hilang cubaku tahanBerpisah jua...oh...oh...

( korus )
Kerana cintaku dan kasihku
Airmataku jatuh berlinang dan mengalir
Kerana setia terhadapmuTelah dibuang ketepi...
Kerana janjimu dan sumpahmu
Airmataku jatuh berlinang dan mengalirKerana itu peganganku
Telah dilupa segalanya...

( bridge )
Kecewa, terkilan aku
Berpisah jua...oh...oh...
Berpisah jua

__________________________________________________
Bersama Akhirnya 

Pudar sudah sinar cinta
Yang dulu terasa kehangatannya
Mungkin ia dugaan semata
Atau berakhirnya cinta yang kita bina

Termenung dalam gelisah
Ku dakap potret cinta ini
Terimbas kini
Di memoriku
Masa kita bersama cinta

( korus )
Dalam rindu ku genggami
Warkah cinta itu
Yang penuh duka
Tercoret kata memilukan aku
Membacanya dalam gementar

Antara kita
Tiada bahagia
Kemesraan inimenduga waktu
Meniti hari-hari
Tiada persamaan
Mengapa kita teruskan
Menipu diri

Walau dirintang segala derita
Untuk kekasih kan ku korbankan
Jiwa dan raga
Aku serahkan
Bersama kita akhirnya
_________________________________________________
aku rasa cukup kot sampai kat sini mesti korang tak nak baca panjang-panjang entah ad orang baca ketidak aku pun tak tau

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket