tudung zaman sekarang :trend ataupun muslimah

     asslamualaikum WBT dan salam satu malaysia.kali ni aku nak cite pasal tudung pulak daripada cinta aku terus inigin berkongsi pelbagai yang aku nampak depan mata aku tak kira la ada orang tersinggung atau tak tapi aku tulis dari hati aku dari dari mata kasar aku apa yang aku nampak dan apa yang aku tulis adlah hak aku.
   
    Dari apa yang aku nampak tudung pada zaman sekarang bukan untuk menutup aurat tetapi menjadi satu trend yang rata-ratanya memakai tudung untuk kelihat cantik dan semata-mata ingin berfesyen. Sebagai contoh  pelbagai jenis fesyen tudung kita boleh lihat pada zaman sekarang ialah tudung siti dan pelbagai lagi tu baru aku cerita pasal tudung belom lagi aku cite pasal  cara lilitan tudung lagi mesti pening punye korang nak baca.ok la aku pon tak nak pening kan kepala korang aku cerita la yang ringkas-ringkas je.
  
       Tapi apa yang aku nampak la tak kira la dekat kolej ataupun kat mane-mane. aku tengok diorang nie nak pakai tudung semata-mata untuk berfesyen jika diorang taknak pakai diorang akan bukak tudung tu semula dan freehair semula. aku tulis nie bukan aku nak hetam sesiapa TETAPI ia adalah satu realiti yang aku lihat sampai kehari ini...aku rasa elok aku akhiri penulisan aku disini.ok jupe lagi di lain topic

      

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket