hah nak pelekehkan aku

      Bak akata orang putih fuking shit...iutu yang boleh aku gambarkan bila ada orang pelekehkan aku. nenek aku bertanyakan sesuatu kepada aku tetiba telah disampuk oleh manusia yang aku paling benci tapikan bodoh sangat ke aku ni sampai tanya soalan macam tu.huh bodoh kot aku ni tapi aku rasa tak la bodoh mana aku ni,


dialog antara nenek yang aku panggil tokwan:
tok wan:nini kau pandai tak cakap orang putih 
aku:menjawab dengan anggukkan sahaja dan tetiba disampauk oleh paksu aku
paksu:pandai ar kalu g tu tak pandai gane 
tokwan:nini kalau kau tak pandai kau tak leh keje bidang gini 
aku:aku hanya senyap sahaja 


      aku tak paham la dari dulu samapai sekarang dia tak habis-habis nak menyakiti hati aku.aku tak pernah nak hidup bebas macam orang lain.ia memang aku selalu memberontak aku cepat touching nak tau kenapa aku ni nama je ada mak ayah tetapi diaorang tak pernah nak anggap aku sebagai anak dia tapi tak apa aku ada insan yang amat  menyayangi aku.


            itu bukan yang aku ingin sampai kan yang aku ingin sampaikan sekarang ialah takkan la cakap orang putih pon nak jadi isu aku tak paham betol la nak kata dia pandai cakap orang putih jauh sekali kenapa nak dengki n]dengan aku.tu yang paling aku tak paham.aku ingat nak duduk umah dengan aman rupa nya tidak sama sekali ..huh



0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket