konfius:c3 ataupun sony xperia 8

           ok ary ni aku survey la telepon yang aku nak beli tapi tetibe aku confius antara 3 jenis telepon. nak tau kenapa kalau aku beli tepon  yang secanggih itu aku takut tepon yang aku pakai nie lebih memuaskan aku daripada tepon yang aku akn beli nanti aku takot fungsinya sama pulak tu aku takut nak beli tu. aku nak kalu aku beli tepon aku mahukan kepuasan FUNGSI tepon tu aku x nak la tepon tu macam yang aku guna sekarang
                
 ANTARA TEPON YANG AKU AKAN BELI :
NOKIA C3 
fungsi :
dari segi mesej:
  1. cepat dan dengan mudahmenggunakan QWERTY penuh papan kekunci.kirenye cepat jer la sebab tekan butang satu-satu..macamtu ke?? adakah kalu aku pakai tepon yang aku pakai sekarang nie tak laju aku rase saame je.huh susah betol la.
dari segi design :
  • satu kepelbagaian warna-warna dan kemasan berlogampremium memberi telefon ini satu pandangan yang tersendiri
  • Lihat semuanya dengan jelas pada 2.4” mendatar paparan
  • Menaip mesej-mesej dengan cepat dan dengan selesa menggunakan papan kekunci QWERTY.
  • Gunakan satu kunci-kunci jalan pintas sentuhan serta-merta mengaksessentuhan dan mesej-mesej anda.

gambar dan video:
  • Menawan detik-detik istimewa ketika mereka berlaku dengan 2 megapiksel terbina dalam kamera
  • Simpan gambar-gambar dan klip-klip video anda pada 55 ingatan dalamanMB atau kedai malah lebih dengan sehingga 8 GB ingatan boleh berkembang.
  • Rakam klip-klip video secara aktif dan melihat mereka lagi kemudian
muzik :
  • Mencari muzik menandingi suasana anda – dengan pemain muzik jalan pilihan anda selalu dengan anda
  • Mengikuti kepada muzik kegemaran anda dan program berita membuat perjalanan dengan radio FM

sony xperia 10:


* Empat sudut untuk gunakan salah satu tangan dan satu sentuhan akses kepada aplikasi
* Sesuaikan empat penjuru dengan aplikasi kegemaran anda dan menambah widget ke homescreens anda
* Nikmati permainan, video, internet dan lebih pada paparan 3-inch
* Timescape  menunjukkan semua komunikasi anda dalam satu tempat
* Android Market  – ribuan aplikasi untuk menghibur anda
* Kamera 3,2 MP – ambil gambar dan upload langsung ke Facebook 
XPERIA X8 menyokong GSM GPRS / EDGE 850/900/1800/1900, UMTS 900/2100 HSPA 800/850/1900/2100 dan UMTS HSPA




p/s:bebaloi x agak-agak nye ???

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket