PENGAJARAAN BUAT KAU

padan muka kau kerana kau mengabaikan aku dan membuat aty aku terluka dengan alasan kau yang tak munasabah tu..aku pun tak paham kenapa kau tak nak lepaskan aku.dah banyak kali aku mintak putus tapi jawapan yang kau berikan adalah sama yang kau tak nak melepaskan aku.kau tahu tak bahawa kau tu dah membautkan aku semakin bosan dengan kau.aku bukan nak mengongkong kau dan aku pon tahu kau ada masalah lain dan banyak tanggungan tapi memang adat orang bercitnta kita mesti jaga dan belai dia setiap hari dan yang paling penting jaga la perasaan dia tu jagan la kau buat dia tu seperti tunggul kayu
     huh aku pon makin lama makin tak paham denganperangai kau  apa2 ka janjai kau bahagia dan aki tak nak kau derita pula

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket