nak kuar + anak derhaka

       Hari ni amani ajak aku keluar dengan berbajetkan duet yang ciput aku keluarla jugak mak aku dah membebel sebab dia bagi duet 100 aku dah abis kan.macam la dia tak paham yang aku nie pelajar yang berjaya dan sangat memerlukan dut untuk hidop di negeri yang serba mahal ni....huh kalau aku kaya tak payanh la aku jadi macam ni besusah payah nak cari duet kan tapi tu semua angan-angan mat jenin je yang realitinya hampeh..tapi apa pun aku besyukur jugak dengan apa yang ada dengan aku.alhamdulilah.
  
      Aku sebagai anak semestinya nak tengok mak aku senang lenang aku tak nak la tengok mak aku merempat tak tentu pasal .lagi satu impian aku aku nak tengok mak aku senang dan bahagi aku nak tabur bakti kepada mereka yang selama ini membesarkan aku.yang ini untuk mak cik aku la merangkap mak aku  yang mak kandung aku pulak aku nak berterima kasih jer sebab dia yan memberanakkan aku nie walaupun dia tak jaga aku tapi sekurang-kurang nya aku berterima kasih jugak kat dia.aku tak nak la jadi anak derhaka.aku pun tak nak la orang ibaratkan aku si tanggang yang derhaka pada  parents dia.....

     Kesimpulannya aku tak nak orang anggap aku buruk dan aku nak jadi anak yang solehah dan aku jugak takut andai stu hari nati keturunan aku jadi macam tu harap-harap la amin

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket