BILA AKU TENGOK ORANG BERCUTI

 ermm bestnye kalau aku dapat bercuti dengan famly aku ke luar negara bukan aku nak pergi jauh sangat aku nak pergi indonesia jer ataupun nak pergi negara-negara asia tenggara macam best jer.tapi bila la aku dapat peluang macam tu.aku pun jadi jelez bila orang-orang yang berpeluang pergi bercuti tu.
   
     

    ala nini kau pon malaysia pon tak abis lagi dah nak pergi jauh-jauh apa la kau tapi kan kalau aku ada peluang pergi insyaallah aku nak gak ajar tokwan aku naik kapal terebang yer la aku nak gak dia merasa apa yang kami rasa dan yang paling penting aku nak dia tengok aku kawen dulu iti hasrat aku(ehhh nini nie kenapa tetiba masok kan bab kawen pulak nie???? pelik la kau ...hahahah) betol la aku cuma cakap apa yang aku rasa ..

    p/s:skarang nie claz tyme nati kalau ada apa2 yang nak aku cite aku akan sambung balik :)
   

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket