assalamualaikum wbt...hehehe lama agak nya aku dah tak menulis
dibelog aku yang buruk nie sekarang baru lah aku dapat mengarut ngn
ada nya fon baru y cangih kalau tak mana boleh aku nak mengarut macam nie..

    huh sepanjang setahun ini banyak yang belaku dalam hidup aku
susah senang pahit manis  semuanya ada...hurmmm disebabkan
perkara itu aku berdiam diri..

     mohd firdaus? mesti korang nak tahu kan...hurmm perasan ..bukan ada orang baca pon...hehe....aku dengan dia sudah berakhir buat selamanya...mungkin allah nak bagi aku yang lebih baik dari tu ..aku tak tahu sebab jodoh itu rahsia hanya DIA je yang tahu kita dengan sapa

       okay la aku tak nak tulis panjang-panjang sebaba aku nak tdo byee asasalam...

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket