MAK DOREMON

 salam satu malaysia .hari nie aku nnak cerita sesuatu yang aku tak dapat luahkan kadang -kadang aku rasa kelakar pon ada kadang-kadang aku rasa macam tak betol pon ada.macam-macam kisah la yang aku nak khabarkan kepada korang .
 
yang pertama sekali aku nak cerita pasal kisah lucu.nak tahu kenapa ?.sebabnya dekat kilang ada orang tu dia suka sangat buat finah dekat orang sampai kan aku nie pon dia gelar macam-macam yang peliknya aku tak kenal pon orang tu dan aku dekat situ baru proses pengenalan dan masih lagi proses untuk mengenal kawan-kawan aku dekat kilang .biar pon keje kilang tu nampak macam tak ada kelas tapi aku rasa best sebabnya aku dapat cari pengalaman yang tak pernah aku rasa kan sebelum nie.dulu aku pernah keje kilang tapi hanya untuk sebulan je sebabnya kerja macam nak mampos diri lak tu gaji ciput je dan yang paling penting aku dapat kerja dalam keadaan duduk ok.

 berakhir lah kisah yang pertama .nie aku nie aku nak cerita kisah yang kedua lak .dekat kilang ada la sorang PENG nie dia suka kat aku .huh aku anggap semuanya sama ok sebab aku lurus x adanya bengkang bengkok.aku kalau berkawan aku akan lindungi kawan aku .aku tak kisah kawan aku nak cakap   ape dekat aku sebab aku tahu menghargai sebuah persahabatan  dan nilai persahabatan tu penting bagi aku .aku cakap macam tu bukan la nak menyindir sesiapa tapi kan aku pernah tau kawan aku mengata belakang aku.aku tahu tapi aku buat x nampak je .






1 orang memekak:

Anonymous said...

doreamon bukan kuar dari kilang ke?

p/s: Bakal menggegarkan dunia blogger pada 30 April 2012: RahsiaSocialBookmarking.com
Rahsia Jana RM45,000 dari laman komuniti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket