salam kembali

     Hye bloggers assalamualaikum dan salam satu malaysia .mesti korang tanyakan kemana chinta nini a.k.a lili mazlini mengilang dari dunia blogerkan sebenarnya aku tak adalah kemana-mana just mencari diri yang hilang kerana cinta aku yang macam haram ini sejak putus sejak sambung .

     walaupon entry aku kali ini aku agak keterlaluan dan ala-ala syok sendiri tapi tak apa bak kata aku itu aku punya suka .ok bebalik dengan cerita asal aku nak jugak tanya korang lama ke kalau hubungan cinta tu mencecah dua tahun.bagi sesetengah orang memang tak kisah berapa lama bercinta tapi bagi aku aku kisah
sebabnya aku tak suka hubungan yang lama dan membosankan.

       Aku mengaku bahawa aku nie suka kongkong orang yang aku sayang tetapi untuk kebaikan diri aku sahaja bukan untuk kebaikan dia la .bak kata orang in relationship we must have two way comunication .aku tak kira aku nak juga buat one way comunication apa aku kira.
 
       ok aku rasa tak lama je lagi kot tamat la kot zaman bujang aku insyaallah doakan aku



0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket