bunga ros ke bunga taik ayam

      asalamualaikum dan salam satu malaysia . hari ini aku nak ceritakan sesuatu pasal bunga taik ayam dan bunga ros.mesti orang cakap aku gilakan sebab nak cerita pasal bunga yang tak cantik dengan bunga yang cantik  sebenarnya aku salah seorang perempuan yang paling tak minat bunga senang cerita aku anti bunga sebab masa aku kecik mak aku besarkan aku dengan bunga mana taknya  balik kulai rumah nenek aku mak aku akan singgah dekat air hitam nak beli pasu tu dengan bunga plastik yang arwah abah aku pon melayan je mak aku tu dan yang paling sakit hati bila tiba hari raya aku kena basuh bunga tu.tu la sebab aku tak suka bunga.


       berbalik dengan cerita tadi,kenapa aku nak cerita pasal bunga tersebut sebabnya ia ada kena mengena pasal pasangan atau kawan yang baru hendak menjelma dalam hidup kita senang cerita pasangan yang kita nak dia sehidup semati la.
   
           seperti yang kita tahu bahawa bunga taik ayam tak cantik seperti bunga ros nak tahu kenapa.ok tengok dibawah maksudnya bagi istilah berpasangan:

bunga taik ayam: biarpun bunga taik ayam tak cantik tetapi bunga ni tahan lama.bagi pasangan jika lelaki itu memilih perempuan itu seadanya tanpa memilih perempuan itu gemuk ke kurus ke. senang cerita kekurangan diri perempuan itu maka dia  adalah seorang lelaki yang perfect  didalam dunia ini kerana lelaki itu sanggup menerima perempuan macam nie dan yang paling penting lelaki ini sesuai untuk dibuat suami. :)

bunga ros:bunga yang mudah layu senang cerita tak tahan lama.bagi istilah berpasangan pulak jika lelaki hanya memilih kita dengan kecantikan dia bukan sesuatu yang terbaik untuk kita dan kita patut biarkan ia pergi jika dia melepaskan kita ok:


renungan:untuk mengetahui bunga apa yang pasangan yang kita suka tanya dia antara bunga taik ayam ke bunga ros natu anda dapat la jawaban nya ok. :)

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket