pampers

assalamualaikum dan salam satu malaya. 
  
  Huh sikit  punya lama aku tak update blog aku ni maklum la sebok sangat kebelakangan nie. hari ini aku ada cerita sikit pasal pampers(lantak la kalau salah ejaan).mesti korang ingat aku nie pengotorkan.aku tak ada la nak cerita pasal dalam tu tadi masa aku melabur saham dekat dalam tet....aku terpikir satu perkara yang agak bodoh cikit la.


   Nak tahu apa aku terpikir sesuatu yang amat menyedihkan tapi agak kurang sopan jugak la aku kira sebab aku terpikir tadi kalau budak-budak pakai pampers tak apa la sebab dia tak tahu apa-apa. cuba pikirkan sejenak jika kata bagi orang tua pakai pampers tak ke kesian tengok orang tua itu kalau yang dah nyayuk tak apa la kalau yang tak nyayuk tu apa kes.


     Cuba kita renungkan sejenak jika kita yang muda nie dan yang waras nie pakai pampers mesti kita akan merasa macam-macam rasa yang kuarang enakkan . ya aku pasti mesti benda itu akan terjadi pada kita dan kalau orang yang panas baran mesti dia akan marah kepada sesiapa sebab dia duduk dalam keadaan yang tak selesa.kalau aku pon aku marah.


aku rasa cukup kot aku membebel ok la caow dulu bye 

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket