aku punya harga diri

ary nie aku tk tahu knp aku sgt bahagia.ary nie aku msk clz cm biasa x ad apa y menarik cuma y aku dapt adlah ilmu dan td lec aku nasihat aku something dia ckp:

lec:nini awk ok kan msk clz nie.
aku:sy ok jer mdm.sy sy akn berusaha.
lec:awk nie xrajin sbnrnya tapi awk nie lmbt untk memahami sesuatu
btol x?
aku:aku pon menganguk
lec:sy x nk awk jd mcm bacth2 awk 2.dah la x datang clz lps 2 nk markah
lebih klau x lulus dia org nk blame org lain jer lps 2 x hormat org plak 2.
aku:aku hnya mendengar ape y dia ckp ..


aku bukan la x wat y terbaik tapi mslh nyer aku x tau dr mne datangnya puncer2 e2..aku x ksh org nk ckp aku apa...yer la bak kata perpatah org bodoh selalu ditindas,dimaki ,dicaci dan sekutu dgnnye org pndai selalu diagung2kan.btol x????.dari zaman sekolah lg aku perasan senario nie smpaikan cikgu aku pon jd bias dgn ank murid dia sendri entah ape2.


aku t'tanya pd diriaku bla aku blh pose ek dah dkt raya pon aku x pose lg cm ne nih.huh jenoh la aku nk ganti pose nati my be ini dugaan allh kot..sabar jer la

0 orang memekak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


si gadis blueberry © 2008. Design by: Pocket